godkväll :)

idag gick jag till skolan som vanligt, men jag var bara på svenskan sen åkte jag hem med bussen, hemma tråkade jag. sen träffa ja Sanel & vi gick ner och solade solarium. Efter det så åt vi på pizzerian, sedan kollade vi på en film hemma hos honom! Handlade om fifty cent ;) & sen tog vi bussen till torp och kollade runt lite granna. Och nu är jag hemma! som gött är ! är så himla trött! imorgon har jag två prov oxå som jag inte pluggat på :/ det är lite jobbigt! men nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag och Sanel kolla på: " livet i fagervik " . Hoppas sanel inte är lika sur på mig som vanligt som han brukar :/ som han vart ett tag nu :/ tänk om han bara kunde vara gullig mot mej! men sånt är livet!

kisses and hugs / helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0