ny blogg igen (a'' toppen helg ;*

i fredags var jag och emma i skolan sedan skulle vi hem t henne. där chillade vi tp.
sedan tog vi bussen hem t migh, där träffade vi sanel, vi mötte honom. sen hem t mig och hade riktigt skoj! ;*
sedan på lördag stack emma på ridning, sen åkte hon hem, % så tp badade jag (a' sen kom emma och sanel tbxx igen ;dDdd & då hade vi riktigt skoj ingen ;o jag och emma sprang tp runt ute ;d sedan lala. sen kollade vi "upp" så jävla rolig film asså ;d han tjockisen " oh my GPS , my dad give it to me, it shows wathever we are on the planet "Bupupupi" "tappa den"  UGH.

asså så jävla rolig film asså ;d vetd att det är en barnfilm men (a' sånt gillar vi!
Sen finns det en till as rolig video ni måste se ;d

klicka; http://www.youtube.com/watch?v=hvYuD6LZigU

bästa kvällen på länge! ;*

jadu, XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0