gårdagen, <'3

igår så stack jag och sanel te uddevalla , där köpte vi en glass (a'' as gott, soligt oxå! sen efter vi vart där i en halvtimma kom pappa och bosse och hämtade oss så åkte vi te farmor och var där lite, så cyklade vi te willys och köpte glass (aa' ytterst trevligt! sen åt vi mat & godis sen stack vi te bussen så bytte vi i uddevalla te göteborg (L' .
När vi var framme träffade vi tobias och var med han en stund, först fick han nt hänga med men sedan fick han så då drog vi te festen efter en stund, så var vi där tog nårra öl o snacka oså, sen fick vi dra oss te stan vid 11 tror ja? så hängde vi i stan te bussen gick,, roligtroligt, fast nån dum som kastade öl i mitt håår när jag satt på bussen, dom typ gick mitt i vägen o cp;a jag ba tänkte ; fyfan vilka cp barn typ, & så stannar bussen för en ska av så kastar dom så det skvätter på mig, o typ säger jag är bitch för jag pekade fuck you te dom, men shit klart man blir irriterad när man går mitt i vägen , åh stör mig på såna tattare som såna, :) men shit happends!

nu ska jag gå & bada om en stund, härligt! sen sitta vid datorn , sen film kanske? någon gammal som finns på datorn, eller gåre nåt bra på tv idag ? ;) yaya!

pussssshej (L'


saknar dig mitt lilla busfrö <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Seeees om fyra dagar !:)<3

2010-04-05 @ 03:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0