gårdagen oså

igår åkte vi in te göteborg sen träffade vi tobias och sen michelle, sen drog vi hem t henne, sen kom det mer folk, vi drack & det blev kuul :) thaha. vi var uppe t 5 på natten typ jag o emma, sanel och michelle gick in och la sig vid 4;a typ. Sen somnade dom ,,,,,,,,,,,,,,

dagen efter vaknade jag av emma, så fixade vi oss, och bara drog därifrån.. sen åt vi pizza, sen var det fint väder men blåsigt :( sen letade vi efter spårvagnarna, hah! så jävla smarta är vi va? frågade någon kärringså hittade vi. Sen chillade vi i stan lite, sen drog vi in t Idol, världen längsta kö haha, vi stog där ett tag , så började någon random kille att sjunga, fnissade lite. HAH. sen kom nårra killar och snackade med oss,,, dom ville gå på bio med oss, men dom var ba med en stund, för sen skulle vi dra sa vi. hah, sen var vi i stan , och gick runt lite och köpte fantaa, mums. sen busade vi lite... sen kolla lite affärer, lite olika :)). sen drog vi hem och nu sitter jag här i min ensamhet. Men egentligen är inte mitt humör så bra, ;o men faktiskt blir det bättre,
när man har vänner som stötttar än <3 ni betyder<3  jag orkar inte ta upp idag i bloggen om vad som har hänt det tar jag sen, men nu kan ni få någon enstaka bild på gårdagen, men imorgon ska jag skriva mer och lägga upp mer , för nu är jag trött! pusspuss







Kommentarer
Postat av: Lindberg

Hahaha sööta bilder! :)

2010-04-11 @ 13:15:09
URL: http://tobiasdavid.blogg.se/
Postat av: Emma

haha! det vart kul:) jag älskar diggggg!<3

2010-04-11 @ 13:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0