goodmorgon:D

såå, nu har jag badat och fixatt mig o vart ute på promenad med sanel, -.-
mysigt med sol, men inte att det blåser :/ men nu ska vi inte klaga! det regnar inte iaf, som jag trodde det skulle göra idag,
idag blire fest antar jag, om jag inte vill fira påsk med familjen såklart, (y' svårt att välja? hahahah not.
nä men nu ska vi inte va såna (yy' men jag funderar på vad jag ska ha på mig ikväll,
jeans och skjorta och söt tröja över?
eller
tajts & någon fin klänning?
assåå så svårt, till klänningen vill man gärna ha en skinnjacka, men väldigt kallt, ;( så nej.. vill inte ha parkas heller , fjortis varning ? haha nej men typ alla har parkas och jag har tröttnat fruktansvärt, så blir nog en svart everest. yes!

just ja, fick en jättegullig tröja av sanel igår , (a' gulligt va att han köper te mej :$



nu ska jag gå o dö, ne skoja :) thiihi. ska se om jag kan ta lite godis från köket (a' redan ätit en chokladkaka, fetto? ja. nu vet ni , ni ska ba se min mage fan ;D fråga sanel.. :D

hejdååå pusssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0