gud vad härligt väder (y'

jätte härligt väder idag, fast det har det vart i tre dagar nu så därför jag inte uppdaterat så mke :/ men nu har jag vart ute med min hund oså. tänkte ta en till tur, för mamma är på sjukhuset, så jag måste passa hunden ;o men haha. sen ska jag ut, måste ha en glass, får panik! haha! men jätte gott med glass, heh! imorgon ska jag och ema bada med gympa läraren , för vi var nt med när vi skulle bada med klassen, något test är det, men hittar verkligen inte mina bad trosor! hah, shit. får panik ! nu ska jag ut o schteeka! tar med mig hunden en stund igen sen drar jag ut igen! , pusshej <3



helena vill oxå att ni lyssnar på denna låten, för han är söt och bra !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0