pinsamt! ;o

igår så var jag på torp efter emma hade piercat naveln, där kollade vi mest, för bussen gick klockan sex så.
men på torp så... sms;ade jag.. & så var det en stor stolpe inne på torp så slog jag i huvudet!!!!!! stor jävla bula, som en femma, och stack ut 1 cm. ush vad ont! ush vad pinsamt, sprang in på toaletten och gömde mig en stund, hah! skrattade som fan med men... det gick folk bakom dom typ ba " AJJ hahahahhahhahaha asg. "
ska nog inte te torp på ett tag faktiskt :o HAHA klant kan ni kalla mej ;)
men idag så var det seeeeg jävla skola, sen home at me ! :''D fundar på att hitta på nåååt kul heh! ;d
sen har man en stor jävla läxa , ska typ skriva om USA typ 15 sidor, asså shiet. vilket liv (y) men imorgon är det fredag, säg mig vad händer ?! hehhhhh, ajjaj, nu ska jag dra mig pussssssssss påer, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0