tillbaks, =p

nu har jag kommit hem , har vart på torp & kollat lite granna, och sen stack vi hem te sanel och kollade på en film, den va bra! sedan somnade jag typ, för jag är jätte sjuk nu ;o as ont i halsen och trött osvv.. inte härligt kan jag säga, :( men hmm, nu ska jag nog sitta lite vid datorn, sedan sova lite granna framför tv;n de så härligt thiiih. sen ska jag väl ut ikväll på promenad med sanel antagligen, mysigt! fast än det inte är världens bästa väder , men alltid härligt att ta en promenad innan man ska lägga sig i sängen.

Joo, förresten det hände en rolig sak på torp, haha! vi satt & rökte i en busshållare, sen kom det en dansk gubbe, typ fick värsta dampet & sa " här får ni inte röka ush ush ush " typ, vi ba ; vi har inte rökt, sen va det en till kille där han ba " ni har väl inte rökt " hahaha ? =P vi ba njaa.. haha, & så han killens pappa typ "FLYTTA PÅ DEJ" till han gubben, fan va vi skratta, & så sa han danska gubben någonting på danska, nåt elakt tror ja, men ofta han får damp , han väntade inte ens där inne, så va spelar de han för roll? haha stör mig, men endå roligt, han har nog haft en dålig dag :) ellerhur? haha. skulle filmat, men nu ska jag dra mig,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0