vååår!

inte hunnit blogga idag, för jag hade brottom t skolan, vi skulle bada idag och göra sim test i uddevalla idag så det blev väldigt hetsigt, men det gick bra, sen åkte vi tillbaks t henån för vi fick inte stanna för cp kärringarna, så jag och emma busade lite (a' så vi la brunkräm på BRITTFITTAS jävla hår. rätt åt henne faktiskt :) hon var elak :[ världens omväg faktiskt, sen åkte vi in t stan igen dårå. där chillade vi och käkade glass osv. sen kom sanel och han hade med sig pipers och erik. vi stog där en stund, sen skulle dom hem med 5 bussen, vi gick runt lite oså. sen köpte emma ett par jättesnygga leggings med hål i och bakom hålen var det typ blommor, sjukt snyggt!
sen gick vi t willys och köpte chips och cola och satte oss på bussen.
Nu är jag här oså. Så nu tänkte jag lägga mig, Pusshej <3



PUSS FRÅN LILLA MIGG. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0