godkväll gott folk!

Nu har det varit vänersborgfestivalen och allt! riktigt trevligt, och roliga folk !
nu dom senaste dagarna har det bara vart att vara hemma och sega, riktigt skönt, men imorgon kanske det blir att träffa Linus, saknar dig gobben! haha så söt.
nu är mitt rum klart, målat om det vitt och precis satt upp fondväggen. riktigt snyggt ;)
finns nog inget mer att säga, men jag ska nog börja blogga mer igen, som förr. men min kamera laddare ligger hos mamma, så får få henne att komma hit med den, så jag kan börja ta kort igen, åh saknar det.
men nu ska jag nog bara mysa lite, sätta på en film eller något , puss på er.




hahah gulliga bilder,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0