semledagen idag :D

idag är det fettisdagen (a') så när jag kom hem proppade jag i mig ;o ytterst trevligt!
innan var dt ba seg skola... men imorgon ska vi åka skridskor i skolan och även bada, vi ska typ simma 200m och göra livräddning (?!) om jag minns rätt. men vi har bara tid i 25 min. fyfan vad skit asså haha. men jaja sånt är livet!
jag har inte hunnit skriva i helgen men vi hade det väldigt trevligt! vi åkte till gbg jag emma och sanel. där vi då träffade Fred och Erik. sen kom Denniz och någon?! haha. sen stack vi... sen kom det en hel jävla flock efter oss som också skulle med på festen så alla ba hängde efter... haha vi försökte bli av men ;) sen kom vi dit sen sket det sej endåå :/ sen blev de att va ute och dricka o vela haha. fyfan,

tågstation emma, minns du? :D haha fyfan zupzupzup "emmas flaska" hahahah ... :>

ni får ha dt :*








Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA;D



Fetto<33

2010-02-16 @ 19:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0