jag vill verkligen ha dig jacob:'(



Sen första dagen jag träffade dig så har jag alltid kännt något speciellt med dig, du var inte alls så som jag trodde, utom mycket bättre. Du gjorde mig på glatt humör, fick mig att skratta, allting! så sjukt underbar är du.
När vi är med varandra går tiden så fort, du är så söt gubben. Jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig, för jag vet att det är dig jag vill ha, jag skiter i vad folk säger eller gör. För dom vet att det är dig jag vill ha.
Men detta är ditt val, jag vet att jag varit dum, väldigt dum i huvudet, fattar inte hur jag tänkt, men man vet inte vad man har för än man har förlorat det. FAN , vad har jag gjort för att förtjäna detta Jacob?
Du är allt jag vill ha, verkligen allt. Med dig är jag lycklig.

Minns du när jag skulle sova hos dig? du kom och hämtade mig vid Torpa, vi cyklade hem till dig. Vi myste och sen gick vi ut på en promenad till skräckland hand i hand, satt oss vid vattnet. Gud vad mysigt vi hade det, kommer sakna dig Jacob.

Hejdå Jacob Berg :''( <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ett skabbigt fnask. alla vet vad du gör din ho*a

2010-07-30 @ 11:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0