dagen.

idag så vaknade jag kring 12. kollade O.C åt med mammsen. sen kollade O.C sen till kvällen blev det grillning med Pipers och Sanel. :)
vi gick till småholmarna, och så hade dom  med sig bananer och choklad som vi skulle grilla, jag ba wtf?
hahah.
men det blev faktsikt gott. men dom hade inte med sig bestick eller nåt. så ? haha.
doms ide blev då att använda folie på fingret hahahahhaa. så roliga!
fast först tänkte dom att man kunde äta med en kartong bit. haha fyfan.
men så hade dom med sig öl. så vi drack lite, sen blev det kallt, så vi drog hem till sanel, och spelade ölspelet. ssen efter ett tag drog jag hem, och nu sitter jag här nyduschad och fräsch. :)
nu ska jag dricka lite zingo. och bara mysa. :)
godnatt på er , så hörs vi imorgon, pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0