förlåt för dålig uppdatering!

förlåt att jag inte uppdaterat på över en vecka, det har varit midsommar och jag jobbar på ett läger.
så det innebär att jag sover där från måndag till torsdag, rätt kul faktiskt.
kan skriva vad vi gjorde dom dagarna i veckan.

måndag: städade iordning, väntade tills barnen kom. (lekar)- typ lära känna. gick ner och badade, sen fotboll på kvällen.

tisdag: gick upp klockan kvart i åtta. sen åkte vi till svanesund segelklubb. så skulle alla barn segla. så vi gick springa runt och sätta upp och ta ner segelbåtarna, jättejobbigt. sen hem, och då fick vi göra mat, sen fotboll.

onsdag: gick upp 08.00, sen cyklade ner till stranden där vi fick åka båt/vattenscooter till jetski träningstället. jättemysigt. alla åkte. jag åkte bara vattenscooter, jetski ramlar man fan med hela tiden hahaha... kom hem sent, sen typ spelade vi fotboll osv.

torsdag, vaknade typ samma, sen skulle barnen ha taido. hahah sjukt kul att kolla på. sen var det ner till stranden och åka tio kamp eller va de heter. chill. sen hem, säga hejdå till jonte :(:( haha han var sjukt kul.
miss u // emma & helena haha..

jaja, idag börjar jag iafall 12.30. och jag kommer inte kunna uppdatera för än på torsdag tror ja :(
men hoppas ni haft en bra midsommar osv. för det har jag. pusssssssssssssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0