härligaste dagen på länge!

idag åkte jag till ellös, träffade emma och klassen vid ca 8 på morgonen. sen skulle vi ro till bassholmen! men jag och emma fick åka med lärarna i motorbåt! sjukt härligt, låg pch solade, sen när vi kom fram t bassholmen badade vi och åt vi sen åkte vi hem, BRUN kan jag ju säga att vi blev, sen när vi var i ellös vid 2 så solade vi och badade vi i ellös, sen gick jag och solade solarium lite. Sen tog vi bussen hem t emma, jag sov lite... osv... blev helt bränd, gör sjukt ont, skulle aldrig sovit solarium. Aj vad ont jag har gaaaaaaah!"
sen gick vi på konserten på skolan, sjukt bra! haha. kul , skrattade!

men nu ska jag äta nåt sen sova, pusssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0