Have you ever tried sleeping with a broken heart? Well you can try sleeping in my bed

För ca 1 1/2 år sen flyttade jag till henån med min mamma. Jag trodde allt skulle bli jättebra då.
Min syster skulle bo med pappa. Dagarna gick och jag började sakna min syster och så. Men jag klarade det. Efter ett tag började jag faktiskt att sakna när hela familjen var tillsammans.. senare flyttade min syster oxå hit.
Men sen blev mamma sjuk och låg på sjukhus, osv. så min syster fick vara hos mammas kompis. Sen blev min syster mobbad och flyttade iväg från mig, så här blev jag ensam. Jag saknar henne fruktansvärt mycket. Senast jag träffade henne var på liseberg för två månader sen.. hela familjen saknar henne, men det är hennes val.
Du kommer hem innan jul och det känns skönt, ingen jul utan min syster, saknar något att störa mig på :( <3




i hopes it gonna be alright..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0