loooong tiiime

hejsan, anledningen till att jag itne skrivit så mke är för att jag har varit med emma och sovit över i över en vecka nu, så har itne hunnit blogga. Vi har ju haft avslutingen, lärarmiddagen m.mm. sen har vi ju chillat en del, tagit det lugnt, sen har det ju varit skitväder! så tråkigt, men i fredags tänkte vi festa eller åka på knatt, men jag var så sjuk och trött var vi båda, så vi orkade ingenting, bara kollade på film och åt chips och hade det bra, och så spöregnade det oxå, idioter som drar sig ut i spöregn. haha! men i lördags åkte vi hem till farmor med familjen, där åt vi tackos och kollade film och myste, sen drog vi på fest hos robin en stund på kvällen (emma hahahhahah).
sen på söndag morgon vaknade vi vid 12. sen drog vi till överby, hittade ingenting, åkte till farmor sen hem. när vi kom hem så åkte emma hem en stund, och jag gick och träffade sanel en stund, sen kom emma, sen gick vi upp t mig satt upp tältet, haha kul. sen efter det gick vi ner t sanel och kollade skräckfilm, sen gick vi hem och skulle sova i tältet. gud vad kallt det var, men emma kom som en bebis och la sig nära mig, naw! sen dagen efter var vi tvugna att gå upp klockan åttta. skulle på livräddingsgrej inför breddlägret, haha. så då  var vi där t 12. det var jättefint väder när vi gick dit, sen så började det spöregna, ush! haha sjukt kul på brandstationen hahahha, plattfisken!
finns nog inget mer att säga, får nog börja lägga upp lite bilder här snart, ska ta med mej kameran mer hah.
längtar tills onsdag för då blir det fest i göteborg :)))).

hejdåååå pusspåer


Kommentarer
Postat av: Emma

puss på daaaaaaaj<3

2010-06-14 @ 23:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0