tillbakkks:)

haft en pause i bloggen, har verkligen inte haft tid att blogga, varken haft lust eller tid om man säger så.
men iafall, helgen var bra, mycket kul! helt galet! göteborg i fredags och festade, hade superkul!
lördagen var bra, söndagen åkte jag och emma till torp och skulle kollat klänning , men hittade inget så vi drog till stan, och träffade amanda, shit, det var nog ett år sen! suerkul! sen åt vi pizza i parken, sen hem och bara hade det mysigt! och igår var det lärarmiddag, åkte hem till emma, hennes syster lockade mitt hår, blev jättefint.
sen kom amanda. sen bjöd emmas mamma på vin:)
sen åkte vi till lärarmiddagen, alla var jättefina! superkul! sen åkte jag hem till emma och sov där och hade det mysigt. Idag när vi vaknade så åt vi frukost sen fixade oss, och gud vad sjuk jag hade blivit, huvudvärk, ont i halsen, och mådde illa, ush! sen åkte vi med dom till torp, köpte en snygg klänning, som jag kan lägga upp bild på imorgon, jättesnygg! sen åkte jag hem, gick in satt på mig morgonrocken, och skulle kolla tv, men somnade dirr! sen vaknade jag, och gick in i mitt rum o sov i 2 timmar typ, sen gick jag och gjorde te (A) sen tog ett varmt bad, härligt! sen sov jag lite till, sen tog jag en promenad sen gick jag hem igen och satt mig här, lite pigg nu när jag har sovit så mke, vill egentligen till skolan, sista dagarna med klassen innan vi splittras. lite tråkigt. men nu ska jag sitta här ett tag sen skajag nog lägga mig. men ni får ha det så bra, och sova gott :) för det ska jag. men jag är så himla sjuk jag orkar inte, här är några få bilder på oss, får se mer när emma skickat bilder t mig :) pusshej leverpastejjjjj <3


emma, jag, ellen.


hhahah, där går jag bakom alla lärare :P


jag, emma, amanda.

var tvungen, såg ut som en groda:)


emma, jag.



amanda, jag, emma.


Kommentarer
Postat av: amanda

Jag är skiträdd.................. :(

2010-06-09 @ 01:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0