godmorgon <3

vaknade nyss, kunde inte somna om igen för har fruktansvärt ont i magen och huvudet, : (
men andra avenyn har redan kommit upp på svt, tummen upp för det (y' så tänkte kolla på det och dricka påskmust (a' de bra ! haha. :) vad ska man skriva.. kan tipsa er om att kolla på andra avenyn iaaaf :) ni som är hemma och är sjuka =)

http://svtplay.se/t/103559/andra_avenyn

fick en plattång i veckan av mamma, kan tipsa er om den faktiskt , väldigt bra kan jag ju säga, gör håret faktiskt spikrakt , och sliter inte heller , :o det gjorde min förra kan jag ju säga ; p



nu ska jag kolla på andra avenyn :D , men uppdaterar senare trooor ja :)

pusssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0