ibland pallar man inte

hellloo.
har inte varit i skolan alls typ eller jo, torsdags, då var vi i uddevalla på tinget rätt kul faktisktt ;)
men i fredags träffade jag emma en timma , hon kom hem te mej för hon skulle åka te kina på lördagen, kommer sakna emma lilla (L) så gav jag henne pengar, för hon ska köpa en as snygg väska, converse, ed hardy troja o så ;)
kan faktiskt lägga upp bilder på det när hon kommit hem ,

i fredags hängde jag med sanel och hans kompis te göteborg.. chillade typ oså.

i lördags så chillade jag på dagen sen så va de fest hos johanna i göteborg, så vi stack dit jag och sanel och pipers. Så drack vi och det blev NICE. träffade en jätte trevlig och rolig tjej där som kallades slemmo :D korv. :c <33

aja, sen mindes jag ingenting mer från lördagen typ däckade , -.- .
men på morgonen var jag väldigt trött på söndagen och min mamma skulle komma hem så fick fixa lite.
Sen drog vi in te stenungsund sen hem te sanels pappa på tjörn där hade vi de trevligt och tog med oss cigg osv -.- .

Så idag är jag väldigt trött och har sovit tills nu, pallar faktiskt inte skola, men gött med lov om 3 dagar ;D
asså åhh. ser verkligen fram emot ett långt och härligt lov... med massor av roliga saker :D

hmm... har inget mer å skriva. men ni får ha det bra puss pussssssssssssss.






Kommentarer
Postat av: Slemo

AW :D

IT WAS FUN! :3

kul att du var där ju ^^

Korvpaket.

2010-03-30 @ 16:46:52
URL: http://feskmedstoralappar.blogg.se/
Postat av: helena

<33

2010-03-31 @ 15:37:39
URL: http://helenaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0