tisdagg,

idag är jag hemma igen, jag har fortfarande ont i halsen oså.. hade feber igår osv. men så fruktansvärt tråkigt... att ba sitta hemma osåå.. men senare om jag orkar så skulle jag vilja dra in te uddevalla elr nåt och typ dra te stan och kika i lite affärer och gå te parken o ta en glass elr nåt i de fina vädret (a'
henån är så uttråkat så dt finns inte! finns verkligen ingenting att göra här.. ssssssssuck!
thiiihihi.. men väntar på att sanel ska komma hem osåå. men just de ja.. han ska hämta sin lillsyrra på dagis idag klockan 6,, så det blir nog inget uddevalla endå :( men yaa! får la vara i henån då, fast kanske lika mysigt det! gå till småholmarna eller nåt! thiihhi.
men nu ska jag hoppa in i duschen.. höra på lite musik medans jag fixar mig o vara lite Crrraazyy of me.
sen får ni nog ett inlägg med min lilla emma som sjunger (a'' saknar henne grovtt mkt !
hon är ju som sagt min lilla bästa kompis (a' naaw.
hoppas du har det bra i Hainan emma (L' solar & badar.. och kommer hem brunare än mig ;o hur ska detttta gå... alltid jag som varit brunare än dig din blekiiis :'((
men jag funderar på att sätta på mig lite brun utan sol (a' så börjar jag nu blir jag nog lite brunare tror ja ;)) men det finns en väldigt bra produkt för om man vill bli brun typ någon spray man tar men då måste man nog vara proffs för den kan bli fläckigg,, ush & det vill man inte blii.. sanel använde den ett tag och blev väldigt brun, men man måste använda den hela tiden och det dåliga är att den tar slut typ varje väcka och den kostar typ 150 spänn liksom xP men man borde testa , ;) men nu ska jag som sagt duscha.


Pusspusssssss på er ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0