tråkigt väder :(

ush vad tråkigt väder det är idag, speciellt att man är tvungen att sitta hemma o dega.
igår var det mysigt väder, blåste endå, men ingen snö, och solen tittade fram;D så var ute typ från 4 te 8 igår :D men idag nejnej:( för det regnar = BÖL.. ne skoja :) får ta det positivttt, hah. :) men idag blir väl en torp dag eller nåt? skulle jag troo, även om jag är sjuk måste jag göra nåt annars får jag panik helt seriöst, kan inte det går inte att sitta hemma en hel dag typ, kanske någon dag oså men verkligen inte när man inte är i skolan, får panik måste ut liksom ;P huvudsaken är att man vilar sig oså. men väldigt tråkigt att vara hemma när alla är i skolan, ingen att prata med, ingen som kan ses fort eller nåt :( segt,

men nu ska jag väl fortsätta tråka lite och lyssna på musik,

jay sean - ghost   <3


fuck u te vädret,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0