uttråkad...

hejhejj bloggen :D var nere i henån och handlade chips och påskmust och chokladbollar. ytterst trevligt! gott (y'
& så kollade vi på saltön , sista avsnittet ;/ det som är så roligt!
tycker det är lite trist att det inte går så bra tv program, liksom riverside följde jag varje dag förr, sprang hem och kollade varje dag osv.. väldigt tråkigt att dom tar bort sånt som vi ungdomar kollar på! bara massa tant filmer på tv nu för tiden. någom som håller med?! aja.. man får la nöja sig med andra avenyn på onsdagar.. & fredagar solsidan.
solsidan är sjukt kul tycker jag :) ingen som håller med? haha.. sjukt asså.
ajaa.. lägger upp ett inlägg imorgon, kanske en video på lilla emma när hon sjunger (a'

saknar min lilla emma som alltid finns hos mig :'( ibland vill man ringa oså kmr man på att du är i kina :'8
sista samtalet jag fick av dig i lördags : ' (

älskling, kom hem snart <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0