:)

haft en jätte mysiig dag, vaknade, åt frukost. åkte till överby, handlade klackskor, jeansjacka, leggings och ett linne:) sen åt vi på en fin restaurang familjen, eftersom att det är mors dag! sen åkte vi till farmor där släkten var och firade farmor:) väldigt trevligt! åt tårta, och pratade med kusinerna, sen drog vi hem, och jag var tvungen att ha mos, så sjukt gott, tror inte emma orkar med mej o mitt mos och cola :) hahah!
nu ska jag gå o lägga mig sjukt trött efter helgen! Imorgon har vi spex foto. ska nog ha svampbobtröja, och emma supermannen tröja, gölliitt! glömde min plattång hos farmor, panik! speciellt när jag ska ta kort, tänkte ju ha lugg:(
men här är en bild på grejorna, fast glömde jeansjackan, men kan ta bild på den imorgon, pusspåer sov gott!(:


klackskor Scorett 750 :-
Leggings Gina Tricot 249 :-
Linne Vila 199:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0