förlåt för dålig uppdatering!

har inte haft tid alls, typ. har bara vart så himla trött efter liseberg och allt sånt! helt seg i kroppen.
Sen har har massa arbeten till skolan jag måste göra. USH vad segt!
Finns inget speciellt jag kan skriva om dagen, men imorgon ska jag antagligen åka och köpa en klänning till lärarmiddagen, och typ några klackskor, och typ jeans jacka tror jag :)
eller vad tror ni? ='D
tror nog det skulle passa bra! sen måste jag sola lite solarium oxå. Just ja. igår låg jag på stranden i två timmar och solade. Blev ganska brun faktiskt, men mer ska det allt bli! om det kan bli lika varmt som i helgen, idag har det ju regnat från och till! ush! men nu ska jag fortsätta jobba lite till ,

pusssshej






LISEBERG (L) vill tillbaks nununununu!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0