förlåt.

förlåt att jag inte haft tid att skriva, men jag har haft fullt upp i helgen och så..
iafall i fredags så drog jag och emma till göteborg på fest.
idag så var jag på liseberg. och det var superkul! var där med min storasyster och storebror, plus lillasyster!
skulle egentligen ha träffat robin, men blev tyvärr inte sÅ:/ men ska till liseberg imorn, och då kan vi träffa honom:)
btw, emma fyller 15 imorn(A)
så då blire liseberg igen för min del, en seg sak är att jag tappat mitt fkort. så måste köpa nytt helvete!
men ajja så e livet. lägger upp bilder imorgon, för ska sova i uddevalla inatt. så har inga bilder på denna dator.

pussssshej puddingar!


Kommentarer
Postat av: ida

ååh, liseberg <3

längesen man var där :((

2010-05-23 @ 00:27:20
URL: http://musilova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0