godmorgon

sov till 11 idag, sen åt jag pannkakor, och nu sitter jag här.
vet absolut inte vad jag ska göra idag, men det är fruktansvärt fint väder, men måste verkligen plugga idag. så jag kan inte ens dra ut idag, :/ men i veckan får jag nog hitta på nåt!

jag är verkligen trött på människor som bara tänker på sig själva, som inte alls tänker på hur den andra personen tänker eller vill, man måste förstå.
fruktansvärt jobbigt att behöva vara med en man verkligen inte vill vara med, för personen tycker det är kul, det är jag som råkar illa ut, inte du.

du skyller på att det är jag som gjort fel, jag tycker du kan tänka efter på vad personen gjorde och hur jag mådde, och hur dum du var mot mej efter samtalet, hade verkligen inte gjort någonting, så varför skulle jag ta bussen med dig om du bara var så himla elak? svara mig varför, seriöst. jag pallar inte.

jag är ingen jävla leksak, man kan säga och göra vad som helst mot.

kyssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0