godmorgon

la mig tjugo över 1 igår, och har knappt kunnat sova, vet inte varför, eller jo :$
men sen fixade jag mig, sen hade emma försovit sej då gick jag tillbaks igen, så nu sitter jag här och chillar lite innan jag tar nästa buss som går 09.44 tadaaaah!

kan ju ta lite och berätta om helgen?
i fredags så skulle de bli fest för det var ju valborg osv. men det sket sej kan jag ju säga, så vi åkte in t göteborg och var där t halv 2, sen var det lite bråk, jag blev sur osv. hah!
sen så träffade vi på sofia of sweden ;o helt galen, hon satt typ på marken ;s och tog upp fimpar, sen kom hon fram te oss och hon frågade efter en tändare så tände jag hennes cigg. så alldeles plötsligt började hon typ bråka ;s helt utan anledning, hon sa att hon skulle ha min rosa tändare typ, annars skulle hon kalla på sin kompis, sen alldeles plötsligt hoppade hon på mig, ;s typ rev mig, men dom andra hjälpte mej , och som tur va så kom vakterna oxå.
puh vilken dag.

lördags; så bestämde jag och emma att åka in och göra någonting själva för det var så länge sen. men det slutade med att vi åkte in te järntorget och bad två söta pojkar att köpa ut , typiskt oss, men ahh.. sen tog vi spårisen t stan och drack där, sen frågade jag någon pöjk efter cigg, så bad han om en puss för det, så gjorde jag de ;o shit! alkohol påverkar verklign asså, sen bjöd två söta pökjkar på öl, golliit!
sen snackade vi med massa trevligt random folk, sen träffade vi en söt fullis, ;$ som knappt visste vad han gjorde aw! gollerå!

men nu får ni lyssna på denna låten, den har jag lyssnat på i helgen iaf ;) just ja.. jag och emma har typ 10 st videos på oss när vi sitter och sjunger på bussen hem, asså shiet, pinsamt läge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0