om fredagen!

i fredags så gick jag t skolan, träffade Emma, sen drog hem t pappa. väntade på honom, sen till henån. sen gjorde vi sallad, fixade oss, drog in till göteborg. Där Ante och dom kom och mötte upp oss i centralen, sen drog vi hem till en av hans kompisar och festade. mycket nice. sen sov vi där. Jag tog bussen till uddevalla, och emmas mamma hämtade hon i stenungsund. :)
men nu är jag hemma hos farmor, ska snart grilla med familjen, gottilottii (a) imorgon ska jag köpa avslutningkläder också! och farmor fyller år, och det är mors dag!

nu ska jag färga håret oxå. mörkare brun, hoppas det blir bra, och min blonda slinga får inte bli färgadd :(



pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0