onsdag.

fint väder idag. ska in till skolan nu, träffa emma. sen ha typ spanska. sen drar vi till göteborg. måste ha lite saker faktiskt!, finns ju ingenting på torp gah!, sen träffa Ante och dom tror ja :)
men jag tycker jag blivit tråkig i bloggen, förlåt. men har inte haft så mycket tid. men ajg har faktiskt skrivit ellerhur? känns typ som jag pratar med mig själv. haha ush , jag är dum i huvudet. men iaf. jag lyssnar på avril lavigne, eftersom jag gillade henne jätte mycket förr!
och det var typ jätte längesedan. men, man tröttnar inte faktiskt.
men helvete vad jobbig denna mobilen är att lära sig. ser ut som en mongolid typ när jag sitter och skriver. haha gud.
nu ska jag äta klart min snickers. sen vänta på mamma att hon fört över pengar på mitt konto.

pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0